dinsdag, april 18, 2006

Zie hier 2 kaartjes van Italie, waardoor je een idee krijgt waar Castelfidardo gelegen is. Als je op de volgende link klikt, kom je terecht op de site van Castelfidardo. Klik vervolgens op het blok "premio e concorsi" en vervolgens op het Engelse vlaggetje (of Duits als je liever Duitse tekst leest of Italiaans als je Italiaans prefereert). Zie de deelname-voorwaarden voor het orkestconcours op 2/3 juni 2006 en kijk vooral naar de keuzewerken! http://www.comune.castelfidardo.an.it/

2 opmerkingen:

Peter Kramer zei

Hoera, ik ben dus de eerste die reageert. Wel leuk en modern om zo te communiceren met elkaar.

Wat betreft de reis: goed initiatief en als het even kan gaan Marja en ik mee. Veel zal dus afhangen van de exacte datum, maar dat geldt voor meer mensen denk ik. Zo snel mogelijk vaststellen dus. Ik vind dat we dan ook tenminste een paar optredens moeten hebben, dus het concours is een goed idee. Alleen zag ik op hun website, dat dit niet in mei plaatsvindt als wij in principe wilden gaan, dus dat wordt lastig. Maar er is vast wel wat anders te regelen. Kortom: veel te doen voor het bestuur, complimenten voor jullie inzet. O ja, als we een busje nodig hebben voor het vervoer heb ik dat altijd wel beschikbaar, zelfs een 12-tonner als het moet. Scheelt weer huurkosten. En nu stop ik, want anders wordt het een roman en dat is vast niet de bedoeling van een weblog.

Peter Kramer

ton van rijswijk zei

Leuk deze reacties. Ik neem aan, dat Peter kramer niet beoogt zijn 12-tonner voor Italie beschikbaar te stellen, want met een paar klapstoeltjes erin komen we ene heel eind natuurlijk.......Aleen hoe moet dat dan met de veiligheidsriemen?

Ton