vrijdag, mei 25, 2007

Nuttige repetitie voor Jan de Vries

Ondanks de afwezigheid van enkele leden (Peter, Wil, Hannie, Else en Rina) was het voor Jan de Vries donderdagavond 24 mei toch een uiterst nuttige repetitie. Els en ik hebben Jan en Riek eerst ontmoet in hun tijdelijke bungalow op Kijkduinpark, waar ze een midweek verbleven. Met z'n vieren zijn we lekker gaan eten bij de(bekende) Haagsche Beek en ruim op tijd waren we in de Lijsterbes, waar Hans van Bracht inmiddels ook al de nieuwe basversterker aan het installeren was. Ondanks de afwezigheid van 5 leden was er nog voldoende "power" aanwezig om Jan het gevoel te geven er weer helemaal bij te horen. Het was goed om te zien hoe gedreven hij meedeed bij deze repetitie en hoe makkelijk hij weer deel uitmaakte van het gezelschap. Of-ie niet weg geweest was! Inmiddels zijn Jan en Riek weer terug in Veendam. Tot ziens in september, want die komt Jan weer "laag overvliegen"

1 opmerking:

Anoniem zei

Het leuke, Ton, van dat je ons dagboek zo goed bijhoudt, is dat als ik ergens niet bij heb kunnen zijn, ik dan meteen alweer kan lezen hoe het geweest is. Eigenlijk had ik het natuurlijk niet willen missen, Jan, jouw komst naar de repetitie... temeer niet, daar Corrie, Rina, jij en ik straks samen de 3e partij voor onze rekening nemen... ik hoop dat we een volgende keer wel samen kunnen oefenen. Maar zo te lezen heb jij lekker gespeeld, afgelopen donderdag, dus het begin is er (weer). Tot ziens! Met hartelijke groet van Else