vrijdag, september 07, 2007

Instrumenten beoordeeld en getaxeerd

In hun vrije tijd waren Heinz en Friso van de firma Gert Nijkamp uit Apeldoorn gisteravond op onze repetitie om alle instrumenten te beoordelen en taxeren t.b.v. de verzekering i.v.m. onze reis naar Castelfidardo/Senigallia. Uiteindelijk heeft hun inspanning geleid tot taxaties, waarbij in een aantal gevallen rekening is gehouden met dringend geadviseerde herstel- en/of onderhoudswerkzaamheden. Twee accordeons gingen meteen mee voor een spoedreparatie en twee neem ik er eind september nog mee naar Apeldoorn. Heinz en Friso: bedankt.

3 opmerkingen:

Peter Kramer zei

Ik heb van Loes een sms gehad, dat mijn accordeon is getaxeerd op € 1.850,00. Dat klinkt goed voor een ca. 45 jaar oude trekzak die 500 gulden heeft gekost. Ik heb maar één probleem als ik hem zou willen verkopen: waar is de gek die dit er ook echt voor geeft? Nu wil ik hem helemaal niet verkopen, dus heb ik ook geen probleem. Waar gaat dit dan over? Geen idee, ik dacht, kom, ik schrijf weer eens een reactie. Maar ik zou hem wel mee willen geven voor een servicebeurt eind september. Ton, hij kan er toch nog wel bij in jullie riante automobiel? Anders kun je altijd nog Els er uit laten.

Peter

Peter Kramer zei

Ton,

Het hoeft niet meer. Marja heeft begin oktober een afspraak voor haar accordeon en neemt de mijne dan ook mee. Kun je toch Els in je auto kwijt. Goed hè.

Peter

ton van rijswijk zei

Peter,

Els niet meenemen was natuurlijk never een optie! Overigens is de waarde van een aantal accordeons wel vastgesteld onder de aannamen, dat er het een en ander aan gebeuren zou, dus in die zin is de waarde betrekkelijk...